Κυριακή 6 Ιουλίου 2008

Να δεις που κάποτε θα μας πούνε και Μαλάκες

Ξέσπασε ο Λιάπης.

Ρίγη συγκίνησης και κύματα συμπαράστασης ξεσηκώνονται για τον άδικα χτυπημένο πολιτικό..

3 σημεία ξεχωρίζω:


  1. "Λάσπη κατά κύματα συκοφαντίες χωρίς όρια και αυτό γιατί πήγα με το γιο μου, όπως και χιλιάδες άλλοι Έλληνες να δούμε την εθνική μας ομάδα. Ένα ιδιωτικό ταξίδι με δικά μου έξοδα." Χιλιάδες Έλληνες μπορούν να κάνουν ταξίδι στο εξωτερικό για να δουν την Εθνική Ομάδα. Με το παιδί τους κιόλας και με δικά τους έξοδα. Απηύδησε ο άνθρωπος με τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισητηρίων και την έκανε για εξωτερικό που είναι φθηνότερα. (Να το ακούσει ο αδερφός μου αυτό που έκλεισε εισητήρια για Νάξο με αυτοκίνητο και 2 παιδιά γύρω στα 300 κάτι ευρώ πήγαινε-έλα). Είχε και παρέα ο Μιχάλης. Το Νο1 της SIEMENS. Αυτός δεν είχε πάρει το παιδί του. Πήρε το κατοικίδιο του (Μισέλ το φωνάζει μου φαίνεται), του πλήρωσε και τα έξοδα (ήταν μέσα στο μπάτζετ), είδανε τη μπαλίτσα τους και φύγανε. Μπράβο αφεντικό. (Θα πω κι εγώ στον αδερφό μου σε 2 χρόνια να ζητήσει από το αφεντικό του να τον πάει στη Νότια Αφρική να δει το μουντιάλ. Άλλωστε χιλιάδες Έλληνες έτσι κάνουν).

  2. "Με κατηγόρησαν και για κακοδιαχείριση του ΟΣΕ, όμως όλες αυτές οι κατηγορίες καταρρίφθηκαν." Εδώ έχει δίκιο. Ο ΟΣΕ έχει γίνει σκατά από το ΠΑΣΟΚ, τη ΝΔ, τα "δικά τους παιδιά" (μπλε και πράσινα που τόσα χρόνια κάνουν τις πάπιες) και τους εργατοπατέρες (αυτοί λόγω Σημίτη, κάνουν τους Κινέζους).

  3. "Και τώρα κατηγορούμαι και για τον ΟΤΕ, στη διοίκηση του οποίου δεν
    είχα καμία ανάμειξη. Όλα είναι ασύστολα ψεύδη."
    Εδω εγείρεται το μέγα ερώτημα: Ποιος κατηγόρησε ποτέ τον Λιάπη (Υπουργός Πολιτισμού δεν είναι?) για την πώληση του ΟΤΕ? Που το διάβασε? Ποιος του το είπε? Εγω θα το ερμήνευα ως εξής: Καλά ρε γαμώτο τόσο γρήγορα ξεχάσατε τον ΟΤΕ? Τι θέλετε κι ασχολείστε μαζί μου? (Να δω τον Μισέλ να κάνει εσωκομματική αντιπολίτευση στον ξάδερφο και δεν θέλω τίποτε άλλο)

Εδω λοιπόν έρχεται και δένει ο μεγάλος στίχος του Γιάννη Μηλιώκα:


Να δεις που κάποτε θα μας πούνε και μαλάκες, να δεις που κάποτε θα μας πούνε και χαζούς...

Δεν υπάρχουν σχόλια: