Δευτέρα 14 Απριλίου 2008

Νούμερα

Είναι ένας Αμερικάνος, ένας Πορτογάλος και ένας Έλληνας και συζητάνε:

-Κλίντον (Πρώην Πλανητάρχης): Καλά μάγκες πέρασα φανταστικό διήμερο:2 ομιλίες είχα σήμερα, πήρα 450.000$ από τη μία και 280.000$ από την άλλη. Συν άλλα 280.000$ χτες που πετάχτηκα να πω τις μαλακίες μου στο Δουβλίνο. Συνολικά 1.000.000$ και κάτι ψιλά. Κάτι έγινε...

- Κριστιάνο Ρονάλντο (Ποδοσφαιριστής): Άντε ρε γέρο με τα υποτιμημένα σου δολάρια. Εγω δέχτηκα πρόταση για ανανέωση συμβολαίου από τη Μαντσεστερ και μου δίνουνε 190.000€ την εβδομάδα. Να δεχτώ, τι λες εσύ που είσαι και πρώην πλανητάρχης?

- Κωστής Χατζηδάκης (Υπουργός Μεταφορών): Άντε ρε τιποτένιοι. Εγώ καταφέρνω και βάζω μέσα κάθε μέρα τον ΟΣΕ και την Ολυμπιακή κατά 730.000€ και 2.000.000€ αντίστοιχα. Και ούτε τρέχω σαν βλάκας, ούτε έχω τη Χίλαρι να μου τα πρήζει...

(Οι αριθμοί είναι πραγματικοί και έχουν απόλυτη σχέση με την πραγματικότητα. Διαβάστε Ελευθεροτυπία της 14/4/08).

Τα νούμερα από μόνα τους είναι σαν εικόνες χωρίς λεζάντα...
Και για τα τέσσερα παραπάνω νούμερα, δεν φτάνουν χίλιες λέξεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια: